Punëtorët e fabrikës së tekstili “Vitex-it” në grevë

Pas një jave qëndrimi në grevë, punëtorët e fabrikës së tekstilit “Vitex” në Viti pakënaqësinë e tyre e shprehën me protestë.

Para fabrikës, ku punuan për katër muaj e nuk u paguan asnjë cent, ata i kërkuan pagat e tyre.

Me këta punëtorë u ballafaqua vetëm njëri ndër pesë pronarët, investitori gjerman.

Ai thotë se nuk kanë arritur të eksportojnë jashtë vendit materialin e prodhuar, gjë që ka shkaktuar vështirësi në sigurimin e mjeteve për këta punëtorë.

“Unë nuk kam para nga çanta ime që t’ua paguaj pagat. Të gjithë investimin, të cilin e kam bërë në këtë fabrikë, e kam bërë me mjetet e mia. Ju lutem kontaktoni me drejtorin gjeneral, Arben Metaj, pasi që edhe ai është i përfshirë në këtë çështje”.

Por këtë e mohuan punëtorët, të cilët thonë se ishin dëshmitarë se i gjithë tekstili u eksportua.

Më poshtë e keni kroniken e KTV’së rreth ngjarjes, ku gjatë raportimit punëtorët e televizionit janë sulmuar dhe kërcënuar nga pronarët e fabrikës

https://koha.gjirafa.com/?video=punetoret-e-vitexit-pas-greves-ne-proteste-gjate-raportimit-kercenohet-ekipi-i-ktvse

This entry was posted in Lajmet. Bookmark the permalink.